Tankar :P

ja de har ja många just nu både bra å dåliga. Just nu händer de för mycket för att ja ska orka bry mig om nåt.
e i falun just nu hos Min Tessus är så stolt över henne faktiskt.
hon ser jättebra ut just nu men ja vill att hon ska komma hem.
snart dags att åka då inte långt alls kvar. hoppas jag hinner ordna allt jag ska innan bara haha.
det brukar lösa sig. i am the one ya:D

va på bingo igår gick åt helvete sölve drog ju in vinster hela tiden va ju pinsamt ju.
trodde nästan att Engin var värst på att skrämmas men men mina nerver är inte i form sen alanya direkt.

och just ja i lördags va ja på Dogge me madde å Titti och han va bra men ja e arg på mig själv att ja inte dansade bättre.
och vi pratade med han på parkeringen ja å madde :)

i want to be in alanya rigth know ya bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0