tamam=)

jaha då va de totalt bokat å klart då till vintern hehe. och första delen på lägenheten är betald och just nu äger jag 120:- spänn i min stackars lilla plonka.
men de känns skönt att de e betalt så att det inte bara blir en massa snack om att vi ska åka.NU är vi på väg...
2 underbara månader wee.

hoppas att du ida min biatch kommer ner=)

dumma emelie som ringde och väckte mig imorse fan ta dej.
har beställt väckning imorrn å hihi.

annars kommer jag aldrig upp haha ni känner ju mig. nu vill ja att mina trinity filmer ska komma och mina dvd:s från jultidningarna ja har ju tråkigt när ja kommer hem från madde på kvällarna.
imorrn ska ja kanske få min tyska bok hihi. kanské kan vara bra att lära sig tyska om man ska bli bartender hihi==)
nu stack madde å micke iväg till puben men de kommer tillbaka snart.

har beställt julklappar nu
uss ja de blir dyrt men vi skämmer alltid bort varandra.

nu orkar ja inte skriva nå mer ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0