längesen nu

ja de va de. vad har hänt hittills nu då. jo ja klarade min geografi A kurs duktig som jag e och nu snart ska jag göra data prov nästa vecka :D på fredag hoppas att jag grejar excel bara. sedan har jag Geografi B att stasa på och sen nästa ämne blir Administration A och psykologi B hehe=)
kärringen ´kommer att bli tokig på mig ju haha.
de blir inge alanya nu i oktober som ja å madde brukar åka. de får vänta tills i vinter de ska bli spännande hoho då e alanya som sagt inte säkert.
firade min bror igår ja köåpte en alkoholfri öl hehe. till han mickes ide hehhee vaddå kan brorsan jävlas me lillsyrran kan ja väl jävlas tillbaka. hehe eller??

fy fan igår kom första snön huhu den försvann lika fort tack och lov har inte de att se fram emot direkt. till helgen hoppas jag att de blir lungt faktiskt mår fan inte bra men om ja känner mig rätt blir de väl några bärs men ja hoppa på att de INTE blir några.
de e kyligt ut ja vill till värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0