japp klart som korvspad.= )

ja de kan man säga.
gjorde prov igår som ja klarade å fick bröm av min älskade bror haha.inte ofta men som sagt LILLAN KAN MED. blink blink

Jag tänkte tillbaka till våran alanya sommar ni som inte fattar kan ju hålla käft.
när erica spelade " de va en gång en liten fågel" då kom minnena tillbaka från casablancas dansgolv me mej å emma=) de va tider de=)sakna de.
hur ofta har man inte sprungit till Tarkan och bett om Blowjobs å begärt Happy hour??=) kan inte ens tänka tanken. haha. och sen hur många long island har ma inte köpt då haha.
med extra mkt alkohol guud va gott. fan de dröjer ett tag hoppas bara att mustafa e kvar på robin hood så han kan göra mina long island i vinter yeah.


Nu är mina trinity filmer på g och de ska bli kul å titta på de och så ska ja få låna harry potter boxen av fanny yeah=) fick också veta att pirates of the carrabbean boxen ska släppas fy fan va under bart hihi längtar.

nu har ja fått in nya uppgifter till athena ska plugga psykologi fan kärringen kommer att bli tokig på mig haha.
what ever.

uss de e kallt att gå hem på kvällarna. oja.

inget emot varma kvällar uss tycker inte om vintern då riskerar man bara å bli snöpulad uss ja.

aja nu ska ja kila ha de bäst saknar alanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0