jadu inte långt kvar=)

nej de e de inte hehe snart dags för alanya fan va konstigt de kommer att kännas att vara där på vintern hehe.
men de blir nog nästan samma sak fan ja e trött på hela jävla avesta och krylbo.

ja jippie vilket jättebra speedway lag vi har fått ihop till säsongen damn. fuck* anton hoppar av antar ja och ja vill attallt ska vara som förut å de e de inte. fan ja vill att tony "the king" ska vara kvar men neee då.

har fått tyska böckerna nu hehe fan va svårt det är. fick en öl idag men dumma spinkey som hade ut hälften på golvet dumma finne.=/ och jag har smakat BECKS favorit calvados å de smaka fan å hans moster usss.. eftersmaken försvann inte me heineken.

egentligen mår ja inte så där jättebra men de kommer å går men de e ju vinter å bla bla. haha ja å madde e först i krylbo me att sätta upp ljusstakarna :)

dags att börja tänka på vad man ska ha med sig och ja borde beställa hem mina skolböcker. fyra minst lär ja ha me mig till turk plus en massa dvds bland annat.

imorrn blir de nog bärs:)
fan vill ha mina pengar så allt e bokat å klart =)

aja ha de bäst ni som kan å du nu lär de bli ändringar ja måste UPP på mornarna kom upp idag:=)
aja nu ska ja dra vidare

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul för er att ni åker ner över vintern! Tänk på att det kommer vara kallare än vad ni tror där nere bara, fukten gör det krypande och ibland fryser man rätt in i benet. (Jag höll lite på att dö i slutet på novemeber därnere :P) Allt bra annars?

2007-12-03 @ 16:47:42
URL: http://piffpongpaff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0