nu funkar de minsann :)

sitter hemma hos madde nu med bebisen i knät så sööt liten sak hon är. trodde ja skulle tll arbetsförmedlingen idag men de var visst imorrn. hmm Hallstavik imorrn å ja ska inte me första gången tror ja att jag missar mötet med rospiggarna borta. :P aja. vi loosar väl antar ja som vanligt just nu.
Inget är sig  likt sen Tony 'The  King of speedway' slutade. =(allt känns bra konstigt just nu men de funkar väl ändå, har ju äntligen fått vad jag har velat.

Sitter å pluggar turkiska så man kan nånting åt minstone när man kommer ner å inte bara de gamla vanliga orden uss.

nu vet ja hur ja vill ha mitt hår... blont med  röda slingor i om nån kunde hjälpa mig med slingorna så e ja nöjd. snart dags för bio om två veckor bara längtar =) Pirates of the Carabian 3 =) ursnygga Johnny Depp å Orlando Bloom kan de bli bättre??=)

aja nu får vi se hur de blir nu när ja bor själv med den största idioten av alla men han kan inte göra mig ett skit då du....

har betalat in högskoleprovet så nu händer de grejer som egentligen skulle ha hänt ör längesen.


Nej nu vill ja ner till Alanya å sitta å dricka efes & en grogg med annanas jucie till de var evigheter sen nu å självklart kommer det att bli en strawberry diaquri å om ekonomin tillåter en Blowjob =)
 
jag har verkligen de bästa vänner som finns skulle aldrig kunna byta ut er mot nåra andra alls. Ni finns alltid i mitt hjärta :)

Å Tessus just nu finns du i mina tankar rätt mkt hoppas att allt går bra :)

aja nu ska ja kila vidare ha de bäst=)

LOVE ALWAYS (L)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är 1 vecka kvar. :P

2007-05-14 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0