Hallstavik på gång då =) hoppas på att vi vinner ikväll

har precis fått upp madde  ur sängen hehe. :)ville ju ut å gå innan ja ska till hallstavik på speedway. fy fan va kul. man har ju även fått nåra norrlandsguld på köpet men ja kommer inte att vilja dricka själv de e ju tråkigt.vart på arbetsförmedlingn nyss åsså å de va lika värdlöst som vanligt hatar de där. 

åååh va ja blir besviken ja som fan att ni aldrig  kan bestämma er i tid om ni ska med eller inte, förbannat dålig stil. ¨å  ja hoppas att ni inte har slarvat bort mina dyrbara filmer då blir jag galen. då får ni pejja mej 500 spänn för de e va de kostar har frågat efter de i flera veckors tid men när ja ska lämna tillbaka nåt som ja  har lånat då e de ett jävla liv om   ja inte gör de.
 jag som hade tänkt att kanske åka till Eskilstuna på grand prix speedway om två veckor å se Lindgren möta Antonio hahaha men neee då fy fan  allt verkar gå åt helvete som vanligt.
lär de väl inte bli nån kryssning heller då :P usch.... aja hoppas att speedwayen  kan muntra  upp mig lite iallafall. :)
Fast man missar idol ikväll men men ja får höra sen hur de  går där:)

Varför ska allt gå åt helvete  innan man ska åka de e som vanligt.

aja nu skiter ja i de här får väl bli fler sömnlösa nätter då TACK Å HEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0