finally destination :)

nu´har man kollat på en superbra film. We were soliders  väldigt bra nu sitter madde å kollar på pokermiljonen som inte ja e ett dugg intresserad av.Nu har jag äntligen gjort de ja skulle ha gjort för längesen :) blockat dej tack isse för förslaget. du kommer ändå aldrig att lyckas knäcka mej jag kommer att härja som vanligt ja skiter i va du säger som du sa jag bryr mej inte om vad nån säger typ. 9 dagar kvar innan man ska åka du känner ingenting än så länge men de kommer  nog.  på tisdag e de dags för bajen möter amsarnaavesta vill dit men men vi får ser hur de blir me den saken. imorrn blir de nog tacos dags igen :) mumma va gott sen skulle man nog kunna tänka sig nåra bärsa men jag är så himla sugen på Blå gula bira.... de va ju min favorit öl förr.
har ´hjälpt min snälla mamma med lägenheten idag å städat den e nästan klara ju :) å de inne bär cash på hög nivå för min del....


snart dags för  sola å bada i pina colada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0