inte långt kvar nu alls :)

nej de e  de verkligen inte allt är nästan klapapt och klart men jag har inte packat i maten och och inte tandkräm å hårborste och jag hoppas verkligen att det finns hårtork i lägenheten. första dagen  lär man gå upp tidigt och handla hem en massa saker och jag hoppas att jag har råd att handla smink de måste ja ha nytt för ja har bara en massa gammalt.och de e ju så billigt i alanya så ja hoppas att jag kan ha råd med det.:) sen ska vi nog gå ut å äta å ja har lyckats dragit i hop 600 i småmynt wee  åsså fick ja två hundra extra hehe alltid bra ska smöra til mig mer imorrn hoppas jag hehe.
igår var vi på stan med marre å veronica de va roligt å ja var bara tvungen att gå in på bolaget å köpa bärs hehe de e ett måste.
idag blev de en middag på resturang i stan de va gott åt Biff med barbecue sauce å bea sås de va gott:) sen åkte vi runt typ hela stan  å leta efter mjukglass hihi de va ju efter rätten=)
har nyss kollat på lost å de va rätt okej. tycker inte alls om att lämna krylbo men jag är tvungen å ja kan inte göra så mkt ändå ja fattar inte vart ja var nånstans när allt hände. men men. jag hade ju mitt lilla äventyr hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0