fy fan då

ja då e man snart påväg då... måste få  tag på mamma så att ja kan boka min tåg biljett :) på måndag hade jag tänkt mig sen vill ja ju ha pengar för lägenheten:)alt är nästan klart å ja vet inte hur mkt pengar som ska göras av med på första kvällen när vi kommer till Alanya :P ,men de får ja räkna ut sen. hehe. underbart  väder som fan ute e ÖÖÖL suggen som fan ju men ja drack upp mina igår å ja har inga ´cash för att köpa nya.
och bolaget har stängt deam vilka problem man har då...
har vart ute ganska mkt idag i de fiiina sommarvädret nu skulle de sitta fint me ite grillat:) imorrn ska ja äta tacos till mat wee.... jävla kalabalik de blev igår utan för puben.. stackars micke han haltar som fan nu.
Era förbannade fega jävlar. varför finns de bara en massa idioter  Krylbo för???
aja lugn kväll ialalfall fast ja fick faktiskt smaka lite bärsa av Mikka tidigare idag hihi.... tack så mkt. nej nu ska ja kila vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0