sämsta betyget hittills :(

ja de blidde ett knappt godkänt men eftersom de e jul så fick jag ett svagt g och jag hade ju nästan alla uppdrag godkända hehe:P
men jag är nöjd iallafall. lite magnus uggla piggar upp mig hihi= )
hoppas ja får tillbaka mina administrations uppdrag innan jag drar hem=) men de tvivlar jag på. hehe.
ja prata med anneli idag och hon sa att de måste bara räkna ihop mina points sen gymnasiet men wtf har de inte de redan?? knepigt. men ja har ju vart duktig så ja får säkert plugga igen de HOPPAS JAG:

en vecka kvar till jul och jag känner ingeting alls men så e de ju alltid för min del.

Hoppas att min bok har kommit när jag har kommit hem hehe.

idag hoppas ja att vi kan fixa soffan :) vill ju ha den innan ja åker annars blir de aldrig av hehe.

att vi ska åka till alanya känns inte alls inte samma känsla som det brukar. men det blir nog bra bara vi kommer ner hrmf. så här har jag aldrig känt förut.
men inte långt kvar till min LONG ISLAND IALLAFALL MJUMMIE=)

aja ha de bäst hoppas att jag vinner en massa cash ikväll men detta är ju helvetes AVESTA jag tvivlar på de får väl snällt vänta tills imorrn hehe.

aja ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0