riktig liten mönsterelev tihi(*`)

japp enligt tina så e ja de har inte fått en enda påminnelse den här omgång å ja har tydligen varit väldig duktig=) kul med beröm förengångsskull så ja inte bara får ta en massa skit.
regn idag uss ja.

Tror jag hakar på till Bingon ikväll hoppas att jag vinner jag behöver verkligen cash. =)
haha årets största ufo klev på bussen idag 'hon som inte kan gå å handla' haha. shit ya.

satt uppe till halv fyra i lördasg å spela kort fy fan sov hela jävla söndan fast ja orkade masa mig upp å åka till mamma å käka min mat=) sen vart de bingo hemma annars ahde ja somnat i soffan hemma hos madde va jättetrött å inte BAKIS. för en gångskull bara ovanligt trött.

hm snart kan man tydligen inte visa sig ute i krylbo fan livsfarligt ju hehe.
fast ja grejjar de alltid på nå jävla höger. :P


Vill ha mitt uppdrag i administration tillbaka nu jävla segsak till lärare de tycker vi inte om hehe.=/
snart dags för tyska prov å hihi hoppas ja får ha de den här veckan.=) och just ja ja har beställt min bok till litteratur & literaturvetenskapen=) nu LÄR DEN TA Å KOMMA: annars blir ja pissed of:@

ah snart dasg å packa väskan å dra underbart=)

och imorrn komemr de å ska kolla badrummet=) inspektion efter ombyggnaden de tycker vi om=)

aja nu ska ja snoka vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0