hmmm

jadu var ett tag sen man skrev här men man har ju så jävla många bloggs så de e då äckligt åt de men nu får de räcka med helgon å blogg å så resedagboken när de blir dags vilket e snart,=)
har vart lite si å så me de känslorna men nu e de helt okejigen ska bli kul hehe.

vann faktiskt 500:- spänn på bingon i tisdags=)
Nu var de min tur hehe de firade man me en grogg sen hehe.

alla julklappar e nästan klara å du pappa tack för hjälpen=)

ska få en ny soffa av erica:) men ja orkade inte idag me de där plus att de skulle bli lite stressigt om bägge skulle iväg:P

Grattis isse för att du har skaffat blogg hehe de va då på tiden.

hm min ostkaka väntar i kylskåpet vill ha den nu ja=)

å dumma mamma ja fick inga LONG DRINKS faaaaaan ville ju ha men snart får ja ju min LONG ISLAND ICE TEA =) me love mums:d bara ja får den för 10 lira så e ja nöjd.=) men vem ska göra den nu då?? Tarkan e inte där hrmf och Latino e stängt de gjorde starka såna då får man bara hoppas att Mustafa e där på robin hood då annars vet de fan hur de blir de där me min LONG ISLAND. drygt att dricka bärs hela tiden. ah just ja snart får ja mina efes 7,5 :D
ska bli spännande att se hur de ser ut på vintern ooh=)aja nu ska ja hålla madde sällskap ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0