fan vilken turgubbe hehe

ja fattar inte vilken jävla tur du egentligen har ja du:P
de va ju jag som skulle ha de ju men men ja e glad iallafall hehe.
mkt som sak ordnas nu innan vi ska åka och som sagt känsloarna är blanade just nu vill ja inte alls men de blir nog bra bara allt e fixat hehe.
Jag har nog vart hemma för länge hehe.
gud va ja e trött nu shit=/
mkt plugg som ska vara klart nu uss ja å den nya kursen e inte alls rolig:P aja får se hur de där går hehe. Men jag brukar ju kunna fixa de mesta=)
snart jul å jippe kay ey elelr hur fan de stavas.

imorrn blir de väl en massa rännande på stan tjoho nu när ja mår som ja mår. föklylningen har brutit ut de e ju bara för perfekt eller inte:P

ikäll ska ja byta julklappar med fanny så då kommer jag sent till madde. undrar vad ja får men ja tror ja vet nåt som glittrar hoppas ja å ugglas nya hehehe.

fan nu när vi åker så blir missar vi ju en massa bingo ju uss ja.

aja ha de bäst nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0